Kvalificerad Inköpare

Bunden | Stockholm

Brinner du för att skapa goda affärer och vill ha en framtida inköpskarriär? Välj denna YH-utbildning. Studera var du än befinner dig – med FEIFLEX!

19 augusti 2024

2 maj 2024

Som kvalificerad inköpare arbetar du med strategier för inköp och upphandling av varor och tjänster. Därmed har du en viktig roll i organisationen genom att bidra till att skapa goda affärer. Under denna YH-utbildning får du kunskaper om inköps- och upphandlingsprocessens samtliga steg – för att bli en framgångsrik framtida inköpare.

Exempel på yrkesroller är kvalificerad Inköpare, anbudsförhandlare, inköpare, logistiker, upphandlare och projektledare inom inköpsområdet.

Om YH-utbildning på FEI:
FEI grundades 1888 och är en av Sveriges främsta utbildningsaktörer. Vårt goda rykte inom näringslivet och internationella nätverk ger dig en stor fördel hela vägen från studier till arbete.

Alla våra YH-utbildningar genomförs med hybridkonceptet FEIFLEX som möjliggör att du kan studera på plats och på distans. Med vår ledande FEIFLEX-teknik får du den bästa studieupplevelsen – oavsett om du deltar i våra lokaler på attraktiva adresser eller online i realtid.

Kurser:
• Affärsjuridik