Bunden | Göteborg

1 augusti 2024

Som JavaScript-utvecklare arbetar du med att skapa ett välfungerande webbgränssnitt och avancerade funktioner på webben. JavaScript är det populäraste och vanligaste programmeringsspråket på webben. Du kommer lära dig webbprogrammeringsspråket JavaScript och dess tillhörande verktyg på djupet. Skapa applikationer med en kodbas för Android och iOS, och publicera applikationer på marknader. Fokus på utbildningen är programmeringsspråket JavaScript men du kommer också lära dig agil projektmetodik och relevanta angränsande områden för att du ska förstå helheten kring en webblösning.

IT-Högskolan Sverige AB