Arbetsledare anläggning

Distans | Hässleholm

Vill du bli arbetsledare? Kombinera ditt arbete med studier för att utveckla din kompetens inom anläggningsteknik och ledarskap.

26 augusti 2024

Utbildningen Arbetsledare - anläggning ger dig, som inte har möjlighet att satsa på heltidsstudier, en utmärkt möjlighet att kombinera ditt arbete med studier för att utveckla din kompetens inom anläggningsteknik och ledarskap.

Du som söker denna utbildning har en erfarenhet från branschen och vill vidareutveckla dig mot uppgifter som innebär arbets- och projektledning.

Att vara arbetsledare är både utmanande och utvecklande. Du tar klivet från att ha varit en i gänget till att vara gruppledare och är nu den som har ansvaret för att leda teamet. Som arbetsledare är det din uppgift att på ett tryggt och övertygande sätt leda och motivera dina medarbetare så att projektet håller de uppsatta målen inom tidsramen och att ditt team har en god gruppdynamik.

Utbildningen varvas med fysiska träffar och distansstudier. De fysiska träffarna är förlagda till YHS utbildningslokaler i Hässleholm som finns i direkt anslutning till Hässleholms Centralstation.

Hässleholms kommun, Yrkeshögskolan Syd