Fullstackutvecklare Open Source

Bunden | Johanneshov

Kickstarta din IT-karriär med Chas Academys Open Source-utbildning i webbutveckling och programmering!

1 september 2024

6 maj 2024

1 september 2025

Chas Academy's Open Source-program är din biljett till en värld av webbutveckling och öppen källkodsprogrammering. Vår utbildning, som är djupt rotad i den senaste tekniken och branschpraxis, spänner över allt från grundläggande mjukvaruteori till handgripliga färdigheter i både frontend- och backend-utveckling. Vi introducerar dig till essentiella webbprotokoll, guidar dig genom skapandet av användarvänliga gränssnitt och robusta serverlösningar, och dyker djupt in i programmeringsspråk som HTML, CSS, JavaScript och PHP. Vår utbildning står ut genom sitt fokus på öppen källkod – inte bara lär du dig att utnyttja dessa resurser, utan också att aktivt bidra och förbättra den gemensamma programvaruskatten.

Med avslutad utbildning vid Chas Academy, blir du redo att ta dig an en mängd olika utmanande och givande roller inom IT-världen. Från att vara en kreativ webbutvecklare, som skapar och underhåller dynamiska webbplatser, till en expert på backend-utveckling med ett skarpt öga för server- och databashantering. Dina färdigheter inom öppen källkod kan också leda dig till inspirerande positioner som bidragsgivare eller koordinator i öppen källkodsprojekt. Dessutom kommer din behärskning av moderna verktyg och agila metoder att göra dig till en attraktiv kandidat för ledande roller som projektledare eller som en insiktsfull IT-konsult i en mängd olika branscher. Välkommen till Chas Academy – där din framtid inom IT börjar!

Chas Academy AB