Agil Javautvecklare

Distans | Gävle

AGIL JAVAUTVECKLARE Snabb väg till eftertraktad yrkesroll. Utbildningen ger dig allt du behöver för att vara med och utveckla framtidens IT-system

2 september 2024

13 maj 2024

1 september 2025, 1 september 2026

Utbildningen ger dig allt du behöver för att vara med och utveckla framtidens IT-system. Agil Javautvecklare är en mycket eftertraktad utbildning och företagen i branschen har ett stort rekryteringsbehov av systemutvecklare med just den kompetens som utbildningen ger. Du får lära dig agila utvecklingsmetoder, jobba med moderna ramverk och plattformar samt nya populära javascriptbibliotek.

En systemutvecklare inom Java arbetar med att ta fram och utveckla data/IT-system eller delar av system. Kärnkompetensen för systemutvecklaren är programmering. Man förväntas behärska agila utvecklingsmetoder, moderna ramverk och plattformar samt nya populära javabibliotek. Java finns idag på ett stort antal företag och myndigheter, och dessa behöver löpande underhåll och utveckling.

Edugrade AB