Hotel Supervisor

Distans | Gävle, Uppsala, Västerås

En Hotel Supervisor har en passion för service och arbetar med ledarskap, försäljning, ekonomi, arbetsmiljö, hållbarhet och säkerhet bland annat.

1 januari 2025

1 januari 2026

I rollen som Hotel Supervisor har du ett omväxlande arbete med ett spännande helhetsansvar för reception, bokning, konferens och housekeeping på hotellet.

En Hotel Supervisor arbetar bland annat med ledarskap, försäljning, ekonomi, arbetsmiljö, hållbarhet och säkerhet på ett hotell. För att du ska trivas i rollen ska du vara nyfiken, engagerad och initiativtagande. Du ska ha en passion för service, att ge det lilla extra till dina blivande gäster ska komma naturligt för dig. Du får verktyg under utbildningen för att kunna leda i branschen. Med ditt eget engagemang för service inspirerar och motiverar dina blivande kollegor.

Besöksnäringen ökar för varje år och när beläggningen på hotell- och konferensanläggningar är höga finns det alltid en stor efterfrågan för personal. För att möta den stora efterfrågan samt digitalisering, krishantering och hållbarhetsfrågor behöver kompetensen i branschen utvecklas, inte minst i de yrkesroller som har ansvar.

Ta ditt nästa karriärsteg hos oss på YH Akademin!

YH Akademin AB