Drifttekniker med vätgaskompetens

Distans | Göteborg, Stockholm

Är du intresserad av miljöfrågor och den gröna omställning som samhället genomför? Då är utbildningen Drifttekniker med vätgaskompetens något för dig!

1 augusti 2024

1 augusti 2025, 1 augusti 2026, 1 augusti 2027

En drifttekniker med vätgaskompetens är en nyckelperson som arbetar för att säkerställa effektivitet, tillförlitlighet och säkerhet inom anläggningar där vätgas används eller produceras. Vätgas är en del av den gröna omställningen – med andra ord blir du en viktig del av framtiden!

Utbildningen går att studera på distans från Stockholm och Göteborg. Under utbildningen kommer det att erbjudas 4 fysiska träffar som varar 1-3 dagar vardera. I samband med de fysiska träffarna kan även studiebesök genomföras som är viktiga för utbildningen. Men framförallt blir det ett tillfälle för dig och dina studiekamrater att ses. Fysisk närvaro är önskvärd men inte obligatorisk. Träffarna kommer att hållas i studieorterna Stockholm respektive Göteborg. Information om varje träff kommer att skickas ut i god tid av utbildningsledaren.

Blue Peak AB