Frontendutvecklare för webb och mobil

Bunden | Malmö, Skellefteå, Sundsvall, Umeå

Skapa interaktiva app- och webbupplevelser som frontendutvecklare – din kod gör designen levande!

1 september 2024

6 maj 2024

1 september 2025, 1 september 2026

Vår utbildning i frontendutveckling fokuserar på praktiska färdigheter i JavaScript och React Native, förbereder dig för arbetsmarknaden med eftertraktad kompetens inom UX/UI, responsiv design och mobilappar. Med Chas Academy får du en djup förståelse för branschstandarder, projektstyrning och agil metodik, samt träning i att utveckla mobilanpassade webbplatser och appar med en "mobile first"-ansats. Utbildningen betonar "learning by doing" genom veckovisa workshops och miniprojekt, vilket skärper din förmåga att skapa webb- och mobilapplikationer.

Denna utbildning tillhör vårt koncept Chas Extended Academy, läs mer här - https://chasacademy.se/extended

Chas Academy AB