Projektledare Kyla

Distans | Nyköping

Få kompetens för att leda projekt inom kylbranschen. Behovet är stort och möjligheterna många!

1 augusti 2024

1 augusti 2025

Kvalificerade projekt kräver skickliga projektledare. Vardagen består av att styra projekten effektivt mot uppsatta mål för lönsamhet, kundnytta och kvalitet. Ansvarsområdet är stort där allt från pengaflöde till teknik, arbetsmiljö och kundvård måste fungera för att nå framgång.

Utbildningen Projektledare Kyla har flera fördelar, både för dig som individ och för ditt företag oavsett om du är verksam på ett stort eller ett mindre företag. Utbildningen ger dig ökad förmåga att arbeta effektivt och produktivt, hantera förändringar, hantera avtal och kommunicera väl. Du blir mer attraktiv för arbetsgivare och ditt företag mer konkurrenskraftigt!

Utbildningen leder till Yrkeshögskoleexamen Projektledare Kyla och ger kunskaper för att arbeta som Projektledare, Arbetsledare, Konsult inom kyla och Kalkylator.

Utbildningen utformad för att kunna kombineras med arbete då den är helt på distans (inga fysiska träffar), halvfart under två år.

I utbildningen ingår följande kurser: Arbetsmiljö, Diskriminering och jämställdhet, Ekonomi och kalkylering, Entreprenadjuridik, Examensarbete, Installationssamordning, Lärande i arbete (LIA), Organisation och ledarskap, Projektledning och projektkunskap, Regler och standarder samt Upphandling och affärsmannaskap.

Tycker du det låter intressant?
Du hittar mer information och viktiga datum på vår webbplats.

Välkommen till INSU yrkeshögskola!

INSU AB