Fastighetsförvaltare

Distans | Halmstad, Luleå, Västerås

Som fastighetsförvaltare har du det övergripande ansvaret för en eller flera fastigheter och arbetar aktivt med att vårda kundrelationer.

Omfattning 500 YH-poäng (ca 2,5 år)

19 augusti 2024

20 mars 2024

1 augusti 2025

Yrkesrollen som fastighetsförvaltare beskrivs ofta som flexibel och spännande av de som jobbar i branschen. Arbetsdagen för en fastighetsförvaltare innebär mycket ansvar men också variation på arbetsuppgifter. Det kan handla om allt från tekniska delar, så som fastighetsautomation och installationsteknik, till affärsmannaskap och ekonomi. En annan viktig del i yrkesrollen är alla möten med människor. Du kommer dagligen träffa hyresgäster, möta underleverantörer och projektledare, diskutera tekniska lösningar med fastighetstekniker och mycket annat! Din sociala förmåga och intresse för andra människor blir en viktig framgångsfaktor.

Som fastighetsförvaltare har du det övergripande ansvaret för en eller flera fastigheter och arbetar aktivt med att vårda dina kundrelationer. Rollen ser olika ut beroende på var du jobbar, det kan variera allt ifrån bostäder och kontorslokaler till större köpcentra. Fastighetsbranschen är på frammarsch vilket betyder att behovet av moderna fastighetsförvaltare är stort i stora delar av Sverige – du är eftertraktad!

Ta ditt nästa steg i karriären hos YH Akademin!

YH Akademin AB