Inköpare & Upphandlare med hållbarhetskompetens

Bunden | Skellefteå

Som inköpare säkerställer du sociala, miljömässiga & ekonomiska principer. Utbilda dig hos Yrkeshögskolan SKY för en meningsfull roll i branschen!

Examen Kvalificerad yrkeshögskoleexamen

1 augusti 2024

1 augusti 2025, 1 augusti 2026

Som inköpare och upphandlare med hållbarhetskompetens har du som ansvar att säkerställa att inköp och upphandlingar genomförs med hänsyn till sociala, miljömässiga och ekonomiska hållbarhetsprinciper. Du har även ansvar för att utveckla olika strategier och kriterier kopplat till dessa principer. Följande är något som inte bara gynnar organisationen eller företaget – du bidrar också till en mer hållbar och ansvarsfull global leveranskedja!

Studera utbildningen Inköpare & Upphandlare med hållbarhetskompetens hos oss på Yrkeshögskolan SKY och få en fot direkt in i en bransch med stort behov!

AVT AB