VVS-ingenjör

Bunden | Stockholm

Drömmer du om en karriär där teknik och miljömedvetenhet går hand i hand? Då kan VVS-ingenjör vara utbildningen för dig!

1 augusti 2024

1 augusti 2025, 1 augusti 2026

Utbildningen till VVS-ingenjör hos Newton är inriktad på att skapa en framgångsrik karriär inom ett brett och eftertraktat yrkesområde. Under utbildningen får du möjlighet att utforska olika roller, inklusive projektledare och konstruktör, med fokus på att utveckla avancerade VVS-system och hållbara lösningar.

Vad gör en VVS-ingenjör?
Som VVS-ingenjör ansvarar du för att planera och genomföra avancerade VVS-system och lösningar. Du kan arbeta som projektledare och leda installationer eller som konstruktör och använda tekniska verktyg för att designa effektiva system. Hållbarhet är en central del av arbetet, med möjligheter att minska avfall, spara vatten och integrera miljövänliga tekniker.

Utbildning på Newton
Newton erbjuder en utbildning som inte bara ger kunskap utan också möjligheter till praktisk erfarenhet och nätverkande. Med kopplingar till branschföretag och praktikperioder är du väl rustad för en lyckad karriär inom fastighetsförvaltning och VVS-branschen.

Välkommen med din ansökan!

Newton Kompetensutveckling AB