Det går fortfarande att söka till många av de YH-utbildningar som startar i höst

Sista ansökningsdatum varierar men på många utbildningar är det 15 maj som gäller.

Än finns chansen att få plats på en utbildning som startar i höst! Dels har många utbildningar inte passerat sista ansökningsdatum ännu, dels tar många skolor emot sena ansökningar. Kontakta den utbildning du är intresserad av och hör hur möjligheterna ser ut!

Skicka din ansökan direkt till skolan

Här på yrkeshogskolan.se kan du hitta, jämföra och få basinformation om utbildningarnas innehåll, upplägg och vad som krävs för att komma in. Sedan måste du klicka dig vidare till den aktuella skolan för att göra din anmälan.

Du hittar alla utbildningar och kontaktinformation till skolorna i vår sökmotor.