Gastronomiledare - framtidens mat och protein

Distans | Strängnäs, Visby

Vill du vidareutveckla ditt gastronomiska ledarskap? Få kompetens i att leda arbetet mot ett hållbart och innovativt gastronomiskt klimat!

9 september 2024

15 maj 2024

Vill du utveckla ditt gastronomiska ledarskap? Detta är en påbyggnadsutbildning för dig som är kreativ i köket och vill utveckla din kompetens kring hållbarhet, ledarskap, arbetsmiljö samt nya tidens gröna protein och blå mat. En utbildning som ger dig verktyg för att möta kraven från dagens och framtidens gäster såväl som medarbetare.

Denna påbyggnadsutbildning är anpassad för att redan yrkesverksamma ska få vidareutbildning i att leda arbetet i ett hållbart och innovativt gastronomiskt kreativt klimat.
Oavsett om det är som köksmästare, souschef, gastronomisk chef, gastronomisk ledare, mathantverkare eller liknande position i restaurang/storkök.

Utbildningen och yrkesrollen passar dig som är kreativ och som brinner för att utveckla branschen och dess personal.

Ta ditt nästa karriärsteg hos oss på YH Akademin!

YH Akademin AB