Om webbplatsen

Myndigheten för yrkeshögskolan (MYH) står bakom yrkeshogskolan.se. Här informerar vi om yrkeshögskolan och presenterar det aktuella utbudet av utbildningar.

Vi strävar efter att yrkeshogskolan.se ska vara tillgänglig och användbar för så många som möjligt. Teknik, innehåll och design ska följa riktlinjerna för webbplatser i offentlig sektor (webbriktlinjer.se).

Yrkeshogskolan.se är anpassad för att fungera på såväl datorer som surfplattor och mobiltelefoner.

Vi arbetar löpande med att förbättra webbplatsen. Om du har idéer eller synpunkter är du välkommen att kontakta oss.

Lämna synpunkter och förslag

Ansvar

Myndigheten för yrkeshögskolans kommunikationschef Jenny Sörby har övergripande ansvar för informationen som finns på yrkeshogskolan.se.

Informationen som finns om de enskilda utbildningarna (texter, filmer, kontaktuppgifter, uppgifter om ansökningsdatum med mera) ansvarar utbildningsanordnarna själva för.

Databasens namn: www.yrkeshogskolan.se.